Zawsze marzyliście o tym, aby pojeździć nowym Mercedesem lub Audi? A może chcieliście wybrać się na mały wypad SPA? Może wyda Wam się to kompletnie niezwiązane z tymi przyjemnościami, ale jeśli chcecie uświadczyć odrobiny luksusu, czasem wystarczy, że zatrudnicie się ....
w Call Center. Nie dajecie nam wiary? To powiemy tak... Jak myślicie, kto najlepiej zrozumie potrzeby klientów "na słuchawce" - ten kto miał możliwość skorzystania z usługi, czy ten kto zna ją tylko z teorii? Wiele firm, które zlecają Call Center obsługę klientów daje konsultantom możliwość przetestowania produktów,
o których będą rozmawiać z dzwoniącymi. Doskonale zdają sobie one sprawę z tego, że obsługa CC, która wie o czym mówi jest na wagę złota. O tym, jakich benefitów
i luksusów mogą uświadczyć konsultanci Call Center przeczytacie więcej w tym artykule ( https://lnkd.in/gJeNzDw ).

 

 

25 maja 2018 roku był dniem, który zdawał się - według wielu - zwiastować przyszłą śmierć dla branży Call Center. Regulatorzy ostrzący pazury na przedsiębiorców przyprawiali o ciarki nie tylko pracodawców, ale również tych, którzy w świecie "na słuchawce" odnaleźli się na tyle, aby nie chcieć zmieniać swojej posady na inną. Uwaga zainteresowanych tematem została skierowana na pierwsze ofiary nowego rozporządzenia. Dzięki czemu na bazie feralnych błędów organizacji, mogliby uniknąć własnych pomyłek oraz oczywiście kar. Czy jednak RODO stało się początkiem końca Call Center? A jak myślicie, czy pisalibyśmy do Was dzisiaj, gdyby najczarniejszy scenariusz stał się rzeczywistością? O tym, że nowe przepisy wcale nie są tak straszne dla branży, jak zapowiadano, a także o tym w jaki sposób zabezpieczać procesy firmowe zgodnie z filozofią "Privacy by design" przeczytacie więcej tutaj ( https://lnkd.in/gmiG9he).
O tym, jak ważna jest dobra obsługa klienta wie nie tylko każdy manager w Call Center. Największy wpływ z interakcji z dzwoniącym przypada na szeregowego pracownika, który codziennie chwyta za słuchawkę odbierając telefony. To on - stojąc na pierwszej linii frontu niczym żołnierz - przyjmuje na siebie całą sympatię lub antypatię klienta względem firmy. I podobnie, jak i ten dzielny wojskowy, operator Call Center musi być wyposażony w odpowiednie narzędzia, które pozwolą mu przetrwać każdą szarżę i utrzymać pokój. Każde Call Center charakteryzuje się swoimi standardami obsługi klienta. Niektóre z nich pozostają jednak uniwersalne niezależnie od marki, pod której sztandarem "służy" pracujący na słuchawce. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z klientem wymagającym, czy też tym, który jest entuzjastycznie nastawiony, warto zapoznać się z zasadami, które zawsze powinny nam przyświecać w jego obsłudze. O tym, jak w 12 krokach osiągnąć satysfakcję klienta niemalże za każdym razem, znajdziecie więcej tutaj ( https://lnkd.in/gGGVRWZ).

 Trendy technologiczne w biznesie, które zdominowały rynek w 2018 rokuhttps://ccnews.pl/2018/12/27/chmura-devops-i-roboty-technologie-ktore-zdominowaly-2018-rok-w-biznesie/Ostatnie dni mijającego roku kalendarzowego skłaniają do przemyśleń. Nie tylko w sferzeosobistej, ale również (a może nawet tym bardziej) w biznesowej. Trudno zatem, aby tego rodzajupodsumowanie nie znalazło się także i na naszym internetowym medium. W polecanej przez naslekturze znajdziecie informacje o tym, jakie technologie miały największy wpływ na rozwój CallCenter w minionym roku.Jeśli zastanawiacie się, czy rozwijająca się automatyzacja i robotyzacja, stanowi zagrożenie dlaciepłych pracowniczych posad na słuchawce, a także chcecie sprawdzić, czy Wasze CC nie oddajepola konkurencji i pozostaje na czasie z aktualnymi trendami, to koniecznie zajrzyjcie tutaj

12.12.2018
RODO temat aktualny ....

2.01.2019

Nowoczesne narzędzia CC

i dostęp konsultantów do produktów klasy premium

27.12.2019

Satysfakcja klienta w 12 krokach

12.25.2018
Trendy technologiczne 2018

TUTAJ

SUCCESS FEE

NIP: 745-175-29-64

Kalisz, 62 - 83900 ul.

Pułaskiego

Polityka cookies

Regulamin strony

Zdjęcia pl.freepik.com

Polityka prywatności